Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Små partier 3 februari 2017

kayaker

Cyklist
Ja jag hoppas att all pinot från Ahr rockar, Köpte på mig 6 flaskor av Jean Stodden Spätburgunder Alte Reben 2014 förra månaden efter att Decanter skrivit om den. Jag har inte provat den själv ännu men du kanske har drucking den?
Var köpte du Jean Stodden?
 

Gomseglet

Medlem
Bra ämne för mitt första foruminlägg - ångest. Jag torskade dit på -99 Fontanafredda Lazzarito. På CT sägs det att den redan passerat bäst före, och Fontanafredda har ju inte det bästa ryktet. Nyfiken i en strut får leva på hoppet.

Redigerat: Har någon möjligtvis druckit det?
 
Toppen