Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Små vinskåp/kylar för inbyggnad - Nåt att ha?

Sjödin

Joråsåatt...
Vi ska flytta till större och behöver införskaffa ny förvaring till vinerna. Boschen jag har idag blir kvar i lyan vi säljer.
I nya kåken finns det utrymme, men ingen perfekt plats att ställa ett fullstort skåp.
Dock finns det en längre bänk i anslutning till köket där det skulle passa med två-tre halvstora skåp/kylar.

Finns det några vettiga alternativ i underskåpsstorlek till vettig peng?
Vad är den faktiska volymen på dessa skåp? (angiven kapacitet är ju sällan helt sann om man inte pressar in bdx med skohorn)


By the way, radhus med vinkyl till salu!
 

Bubblaren

Medlem
SV: Små vinskåp/kylar för inbyggnad - Nåt att ha?

Sjödin skrev:
Vi ska flytta till större och behöver införskaffa ny förvaring till vinerna. Boschen jag har idag blir kvar i lyan vi säljer.
I nya kåken finns det utrymme, men ingen perfekt plats att ställa ett fullstort skåp.
Dock finns det en längre bänk i anslutning till köket där det skulle passa med två-tre halvstora skåp/kylar.

Finns det några vettiga alternativ i underskåpsstorlek till vettig peng?
Vad är den faktiska volymen på dessa skåp? (angiven kapacitet är ju sällan helt sann om man inte pressar in bdx med skohorn)


By the way, radhus med vinkyl till salu!

Vinkyl med radhus hade jag slagit till på :D
 
Toppen