Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Stiff: pipa.

Jimmy Forsman

Missförstått geni. Gravt blygsam. Despot.
En polare har gjort en pipa. Jag röker inte med jag har ett habegär. Jävla Jukka. Jag behöver inte fler laster.

Min morfar rökte pipa när jag var liten så det finns fortfarande en hatkärlek till Borkum Riff, tobaksvärldens Old Spice, någonstans i bakhuvudet.

Vad tror ni?
 

CH

Medlem
SV: Stiff: pipa.

Snygga pipor men jag skulle aldrig få för mig att röka i en pipa i plast.
 
Trådskapare
Jimmy Forsman

Jimmy Forsman

Missförstått geni. Gravt blygsam. Despot.
Jag går igång på designen. Clean. Och det gäller även förpackningen. Men varför skulle plast vara sämre än trä, ben eller horn?
 

CH

Medlem
SV: Stiff: pipa.

Personligen är det bara känslan som gör att jag inte gillar annat än träpipor.
 
Trådskapare
Jimmy Forsman

Jimmy Forsman

Missförstått geni. Gravt blygsam. Despot.
SV: Stiff: pipa.

CH skrev:
Personligen är det bara känslan som gör att jag inte gillar annat än träpipor.


Your way of saying that you like hard wood in your mouth?

Ok, ja. Men jag är lite sugen på en sådan där ivfs. Jag gillar att de är både designade och tacky. Liksom. :)
 

CH

Medlem
SV: Stiff: pipa.

Jag köpte med mig ett gäng DIY nere i Köpenhamn i somras så vi träffades ett gäng och snidade egna pipor. Inte helt lätt visade det sig och min är fortfarande inte klar men här är mitt resultat iaf

94a17ec6f2f811e29de722000aa80403_7.jpg
 
Toppen