Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Stort vinställ på auktion på onsdag

Mattias Schyberg

Administratör
Lite mer får du gärna skriva om du vill använda forumet för att göra reklam för något du lagt ut på auktion (vilket jag misstänker är fallet?).

Det är såklart ingen big deal, men som ny medlem så kan det vara snyggt att åtminstone skriva något med substans innan man nyttjar fördelarna med ett entusiastforum. :)
 

Helen

Medlem
Lite mer får du gärna skriva om du vill använda forumet för att göra reklam för något du lagt ut på auktion (vilket jag misstänker är fallet?).

Det är såklart ingen big deal, men som ny medlem så kan det vara snyggt att åtminstone skriva något med substans innan man nyttjar fördelarna med ett entusiastforum. :)
Men nu blev jag nyfiken Mattias på vad det var för vinställ. kan du skicka mig länken på PM?
 
Toppen