Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Systembolagets dryckesauktion 6-8 mars

Finewinedude

2024 - Låter saker och ting vara osagt
Nu bor jag inte på en ort med ett Bukowskis hus, så är det någon som har någon erfarenhet om transportkostnad norr upp i landet? Säg 1-6 stycken flaskor? Det står att man kan bara ordna transport EFTER att man vunnit en auktion... vilket känns som att kostnaden att frakta upp till Västerbotten kan bli hur dyrt som helst.
 

Finewinedude

2024 - Låter saker och ting vara osagt
Eftersom det här är Bukowskis första vinauktion lär det hittills finnas begränsad erfarenhet på detta forum av att få viner skickade av dem...
Det stämmer. Jag tänkte nog mest att själva auktionshusen hade ungefär samma procedur att skicka viner. Men jag prövar telefon. Synd att inte Systembolaget kunde ta hand om den tjänsten så som med småpartier etc...
 
Toppen