Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Taggning av ämnen

Vilka ska få skapa nya taggar knytna till ämnen?

  • Alla medlemmar får skapa nya taggar

    Votes: 1 12,5%
  • 50+ klubben får skapa nya taggar

    Votes: 5 62,5%
  • Bara adminstratörer och moderatorer.

    Votes: 2 25,0%

  • Total voters
    8
Som beskrivet i ämnet Uppdaterad programvara
kommer vi att införa sk taggar på forumet för att underlätta sökning och göra det lite enklare att hitta ämnen som är populära. För att det ska bli meningsfullt och få lite struktur så tänkte jag använda det här ämnet för att ange taggar som ska läggas in.

Till att börja med avser jag att begränsa de som får lägga in mya, men förstås inte använda taggar.

Vad tycker forumet om den iden. Det finns baksidor med att begränsa men också fördelar. Nackdelen med begränsning är naturligtvis att det inte kanske används fullt ut, fördelen att strukturen behålls och det skapas inte tagar med felstavningar, förkortningar etc.

Men som sagt vad tycker ni?
 

Mattias Schyberg

Administratör
Som beskrivet i ämnet Uppdaterad programvara
kommer vi att införa sk taggar på forumet för att underlätta sökning och göra det lite enklare att hitta ämnen som är populära. För att det ska bli meningsfullt och få lite struktur så tänkte jag använda det här ämnet för att ange taggar som ska läggas in.

Till att börja med avser jag att begränsa de som får lägga in mya, men förstås inte använda taggar.

Vad tycker forumet om den iden. Det finns baksidor med att begränsa men också fördelar. Nackdelen med begränsning är naturligtvis att det inte kanske används fullt ut, fördelen att strukturen behålls och det skapas inte tagar med felstavningar, förkortningar etc.

Men som sagt vad tycker ni?
50+ känns rätt tycker jag. :)
 
Trådskapare
A
Fattar fortfarande inte vad 50+ betyder :confused:

Där kommer nyheten att ge bättre notiser att hjälpa då alla som berör ska ha fått information om detta.. De medlemmar som skrivit mer än 50 inlägg får dels utökad tid på att redigera sina inlägg, dels tillgång till ytterligare medlemssektioner.

Tror att det är ett bra förslag att ge 50+ klubben den rättigheten. Avlastar administration och ger de som varit ett tag på forumet och har "förståelse" hur det är uppbyggt möjlighet att använda funktionen.
 
Toppen