Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

The Richard Juhlin Champagne Club

EuphoniC

Medlem
Är det någon som är medlem där eller som har gluttat in bakom inloggning och sett om det kan tänkas vara värt att slanta upp de 595 riksdaler som ett basic-medlemskap kostar?
 

v_skogh

Medlem
SV: The Richard Juhlin Champagne Club

lepatrik skrev:
Jag kan redan nu säga att så inte är fallet

Inte värt att slanta?
Själv köpte jag 4000 Champagner. Trevlig läsning och man kan lätt drömma sig bort om fina viner.
Dessvärre är de yngasta champagner som han recenserat i den boken från 1996 och det stämmer dåligt med Bolagets sortiment.
Därför hade det varit kul att komma över hans recensioner för yngre champagner.
 
SV: The Richard Juhlin Champagne Club

Jag har varit medlem nu i snart ett år och har tyckt att det varit värt det den här gången, men jag lär inte förnya mitt medlemskap, nu när jag redan kollat upp det mesta av det jag vill.
 
Toppen