Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Tips champagneprovning Stockholm

Daniel B

IT- & dryckesnörd
Tekniskt ansvarig
Hej!

Jag är i akut behov av tips på champagneprovningar i Stockholm. Jag vet att @KockJohan sysslat/sysslar med sådant, men det här är för två personer och antar att det bör vara en lite större grupp i det fallet.

Det får gärna vara lite finare, prisklass är inte något större problem!

Om ni har tips på vinprovning av högre kvalitet (där gärna champagne också är med) så tar jag gärna emot de tipsen också!
 

KockJohan

Cioccolato Catering
Leverantör
Hej!

Jag är i akut behov av tips på champagneprovningar i Stockholm. Jag vet att @KockJohan sysslat/sysslar med sådant, men det här är för två personer och antar att det bör vara en lite större grupp i det fallet.

Det får gärna vara lite finare, prisklass är inte något större problem!

Om ni har tips på vinprovning av högre kvalitet (där gärna champagne också är med) så tar jag gärna emot de tipsen också!
Låter som intresset skulle finnas bland flers här, så varför inte snickra ihop ett gäng så kockar jag så löser vi en egen champagne provning med avsmakningsmeny :)?
 
Trådskapare
Daniel B

Daniel B

IT- & dryckesnörd
Tekniskt ansvarig
Låter som intresset skulle finnas bland flers här, så varför inte snickra ihop ett gäng så kockar jag så löser vi en egen champagne provning med avsmakningsmeny :)?

Ingen dum idé, dock är det här en present till en kollega som slutar, så det passar nog inte i det här fallet!

Om fler forumfolk däremot skulle vara intresserade är jag helt klart på att köra en provning med dig Johan, det skulle vara grymt roligt!
 
Toppen