Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Tomma lådor för magnumflaskor?

Helen

Medlem
Någon här som vet en leverantör som kan erbjuda kraftiga lådor i wellpapp för 3 x magnumflaskor? liknande lådor som Palmer & Co och Pierre Peters använder?

Tack på förhand!
Hej

Jag har kartonger som är i 5 lager wellpapp . Den kommer med mellanväggar som är 5 mm tjocka och där 6 vinflaskor står säkert separerat från varandra. Jag provade att packa 3 magnumflaskor i kartongen och det funkar bra. Dock fungerar inte mellanväggarna i och med att de är gjorda för 75 cl vinflaskor. Du får gärna skicka ett PM så ska jag se vad mer jag har på lager.

Mvh
Helen H.

 

Attachments

  • 2016-10-17 12.02.40.jpg
    2016-10-17 12.02.40.jpg
    43 KB · Visningar: 263
  • vinlåda för 6 flaskor.jpg
    vinlåda för 6 flaskor.jpg
    46,8 KB · Visningar: 337
Toppen