Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Tråden där vi drägglar på grymma vinkällare

Mattias Schyberg

Administratör
Det är väl det läckraste, inga köpstopp, bara fylla på.
Om jag hade haft de där magiska brallorna som "Pojken med guldbyxorna" har, hade jag delat din glädje. Tyvärr har jag konstant köpstart och det går långsamt att lyckas fylla mitt gigantiska tomrum hemma. :(

En till bredden välfylld vinkällare redo att vittjas på godsaker hade smakat fågel i Mattisborgen! :cool:
 

Vingubben

Medlem
5C742248-4D26-4CA5-92DC-48197AF5B079.jpeg
Fick den här pjäsen levererad idag. Nu skall det bara sågas hål i golvet så slipper jag springa runt huset varje gång jag är sugen på lite vin
 

MHilv

Medlem
Påminner om de som bodde i en kyrka som var med i programmet "vem bor här" för något år sedan, sjukt snyggt med en vinkällare som man kan se och gå på :)
 

Vingubben

Medlem
Köpte den från BS Glas i Falkenberg. Tänkte först göra en egen design men dom hade gjort detta tidigare så jag slapp chansa på att det skulle funka. Levererades komplett med två linjära ställdon och styrning så det var ”bara” att såga hål, lägga dit den och koppla in. Funkade direkt.
 

jrick

Medlem
SV: Tråden där vi drägglar på grymma vinkällare



Tror absolut att de är goda, om du söker på youtube så kan du se Herr Juhlin prova några av dem också.

För övrigt så hittade jag den här källaren
. Får väl det mesta att se torfigt ut
Älskar att en kommentar på videon är från Gerard Depardieu, som säger att "för mig är detta bättre än porr".
 
Toppen