Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Utmanar er!

Trådskapare
B

Bubblaren

Medlem
SV: Utmanar er!

Hittade det här just i mejlen.

Vi är oerhört berörda av alla tv-bilder och all information från katastrofområdet på Haiti där vi som alla andra känner oss maktlösa - att bidra känns väldigt viktigt

Vi har bestämt oss för att göra det vi kan! Måndagen den 25 januari skänker vi oavkortat alla våra intäkter från våra restauranger inom gruppen - Grill, F12, Salongen, Smak på Restaurangen, Brasserie Le Rouge, Le Bar, Kungsholmen, Fjällpuben & Fyran - till offren på Haiti.


Melker Andersson & Danyel Couet
 

vintjej

Medlem
SV: Utmanar er!

Tack för tipset om SOS Barnbyar. Har redan skänkt pengar till Läkare utan gränser och (aningen motvilligt) till röda korset. LUG fick 410 och RK fick 50.
Men tänkte jag skulle göra slag i saken också och satsa på att bli fadder, visste dock inte vilken organisation som var bra.
 

SUPRA

Bäst
SV: Utmanar er!

Nu har även vi donerat en slant till SOS Barnbyar.

Minns att vi hade fadderbarn när man började skolan, vet inte hur populärt det är numera.
Tycker det är ett bra sätt att lära sig om andra och deras situation, samtidigt som man förhoppningsvis gör något gott för andra.

Vad jag förstår så har telekombolagen dragit ner på "possenten" de tar när man donerar pengar via SMS, annars är det
något jag drar mig för då jag inte vill att mina pengar ska gå till ett telefonbolag. Det där med affärsverksamhet igen...
 
Toppen