Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Var kan man köpa Chateau de Beaucastel?

D

Dionysius

Jag har letat efter ett Vin som heter Chateau De Beucastell från Rhonedalen. Ett utmärkt vin men inga vinimportörer har det i sitt sortiment.
 

Mattias Schyberg

Administratör
Jag har letat efter ett Vin som heter Chateau De Beucastell från Rhonedalen. Ett utmärkt vin men inga vinimportörer har det i sitt sortiment.
En vinvän som dricker såpass roliga viner borde genast komma in i värmen på det riktiga forumet, dvs du är mycket välkommen att registrera dig. :)
 

Emanuel

Instagram; Swedish Champagne Dude
Den är återkommande i små partier och brukar släppas på SB på våren nån gång?

Jag har köpt den vertikalt de sista åren men det gäller att hänga på och ha koll på när den släpps för de få flaskor som SB tar in brukar försvinna på några veckor och ibland dagar...

Hänger du här på forumet så kan du alltid läsa om vad som kommer släppas i förväg under nyheter och lanseringar och på så vis se till att alltid vara först på bollen :)

Välkommen hit! :)
 

Segol

Medlem
Beaucastel i olika årgångar finns lite varstans om du kan tänka dig att handla från en webshop i Europa. Gå in på wine-searcher eller vinopedia och sök efter vinet så kommer du garanterat få en mängd alternativa handlare
 
Trådskapare
D

Dionysius

Tack för alla trevliga svar ang Beaucasel. Den senaste jag drack var från 1996.En i mitt tycke god årgång. Den kostade nästan 400 kr på SB.
 

imniclas

Medlem
Hade nöjet och prova deras "Hommage a Jacques Perrin" från -95 när jag var i Maldiverna för någon vecka sedan. Vilket vin! Ska beställa ett par av den vanliga 2011 men de får nog ligga nått år...
 
Toppen