Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Vinauktion 10/6 Katalog online

Dejzan

Medlem
Yes nu är katalogen uppe inför auktionen, har inte kollat något i den ännu. Får se om man hittar något den här gången, förra auktionen var det inget alls som lockade.
 

Jimmy Forsman

Missförstått geni. Gravt blygsam. Despot.
SV: Vinauktion 10/6 Katalog online

Dejzan skrev:
Yes nu är katalogen uppe inför auktionen, har inte kollat något i den ännu. Får se om man hittar något den här gången, förra auktionen var det inget alls som lockade.

Det är ju alltid imponerande att sätta ut bilder på Gaja flaskor när det är Grange som ska säljas!

Några sköna skumpor var det väl? Och lite annat blandat smått och gott!
 

Keen

slan
SV: Vinauktion 10/6 Katalog online

Dejzan skrev:
Yes nu är katalogen uppe inför auktionen, har inte kollat något i den ännu. Får se om man hittar något den här gången, förra auktionen var det inget alls som lockade.

Har du en länk till den? Hittar inte själv :/
 
Trådskapare
D

Dejzan

Medlem
SV: Vinauktion 10/6 Katalog online

Jodå lite god skumpa fanns det absolut. Undrar vad Selosse landar på...
 

v_skogh

Medlem
SV: Vinauktion 10/6 Katalog online

Någon som ska försöka ropa hem något?
Tyvärr får jag personligen hålla mig undan denna gången också.
 

v_skogh

Medlem
SV: Vinauktion 10/6 Katalog online

Dejzan skrev:
Jodå lite god skumpa fanns det absolut. Undrar vad Selosse landar på...

De tre flaskor Selosse som såldes gick för 6500 spänn :D
 

Sjödin

Joråsåatt...
SV: Vinauktion 10/6 Katalog online

Gick tomhänt därifrån... :(
Självklart så stack ju priserna iväg på det jag ville ha, såklart....
 
Trådskapare
D

Dejzan

Medlem
SV: Vinauktion 10/6 Katalog online

v_skogh skrev:
De tre flaskor Selosse som såldes gick för 6500 spänn :D

Jo jag såg det, men jag tycker nog ändå inte att det är så dyrt. Missförstå mig rätt nu det är fortfarande mycket pengar men hur ofta ser du äldre Selosseflaskor till salu? Krug -90 för över 3000:- plus kommision å andra sidan :eek:
 

v_skogh

Medlem
SV: Vinauktion 10/6 Katalog online

Dejzan skrev:
Jo jag såg det, men jag tycker nog ändå inte att det är så dyrt. Missförstå mig rätt nu det är fortfarande mycket pengar men hur ofta ser du äldre Selosseflaskor till salu? Krug -90 för över 3000:- plus kommision å andra sidan :eek:

Jag förstår dig...
Hade varit kul att få tag på Selosse någongång.
 
Toppen