Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Vinbar/vinaffär i Bryssel.

Joakim

Medlem
Var i Bryssel förra veckan. Jag hittade en vinbar/vinaffär som jag starkt kan rekommendera! Man kunde både köpa vin på glas i automat och i baren. Cirka 40 viner i automaten och lika mycket i baren. Man löste kort för ett visst belopp och sedan kunde man prova tre olika mängder av varje vin. Suveränt om man funderade på att köpa ett vin i butiken och sedan ta hem. Alla flaskor i butiken kunde köpas och drickas i baren mot ett litet tillägg. Huvudinriktning Frankrike. men även bra från andra länder. Många små producenter var representerade. Mycket bra kvalité! De som driver stället är mer vinnördar än affärsmän tror jag, med tanke på priserna. Mycket trevlig stämning! Avslappnat och mysigt. Jag ger stället 11 solar av 10! (vi kom kl 14.00 och lämnade stället kl 24.00)

Namn: Etiquette smart Wines
Adress: Avenue Emile de Mont 19
Tel; +32 (0)2 644 64 11
www.etiquette-wines.com
info@etiquette-wines.com
 
Toppen