Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Vinkällare Göteborg

Stefan Sjö

Medlem
Jag har mina viner på Eriksberg, vilket ju tyvärr är på Hisingen. Men jag får lagring av ~300 viner för 2000:- om året. Tillgång till mina viner 24:7 och tillgång till en trevlig lokal med allt som behövs för att prova lite vin. Och det har ju faktiskt hänt att jag besökt källaren mitt i natten...
Hej, har Eriksberg nån websida? Försökte googla men kom helt snett ;)
 

Stina

Medlem
För ett par veckor sedan var jag och kikade på ett nytt ställe som hyr ut vinfack, PorterPelle i Klippan ett stenkast från Sjömagasinet. Det såg otroligt fräscht ut, och borde vara helt säkert då det ligger i ett skyddsrum ;) Det finns ett litet rum för 6 personer som man kan sitta i och ta ner mat från restaurangen PorterPelle som ligger ovanför.
20180131_165714.jpg
 

fluff

Medlem
För ett par veckor sedan var jag och kikade på ett nytt ställe som hyr ut vinfack, PorterPelle i Klippan ett stenkast från Sjömagasinet. Det såg otroligt fräscht ut, och borde vara helt säkert då det ligger i ett skyddsrum ;) Det finns ett litet rum för 6 personer som man kan sitta i och ta ner mat från restaurangen PorterPelle som ligger ovanför.
Visa bifogad bild 12503

Så om ryssen kommer så får man palla sig dit och njuta av vinerna innan det är försent...

... du råkar inte veta prisbild eller vem man kan vända sig till?
 
Toppen