Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

vinliv.se

Var in och titta på denna sida, www.vinliv.se då de säger sig ha "kvalitets viner hem till dörren". Efter att ha tittat igenom deras sortiment känner jag mig skeptiskt.

Dom kanske startade sidan och valde viner för att vissa skribenter inte ska känna att de köper grisen i säcken när de handlar via nätet, jag vet inte..

Kommentarer?

Allt gott nu i jul tid
 
SV: vinliv.se

MasterMarc skrev:
Var in och titta på denna sida, www.vinliv.se då de säger sig ha "kvalitets viner hem till dörren". Efter att ha tittat igenom deras sortiment känner jag mig skeptiskt.

Dom kanske startade sidan och valde viner för att vissa skribenter inte ska känna att de köper grisen i säcken när de handlar via nätet, jag vet inte..

Kommentarer?

Allt gott nu i jul tid

Var inne och tittade lite på deras hemsida och de har gjort en del uppdateringar. Kvalité är kanske inte det första ordet som jag kommer att tänka på då jag går igenom vinerna. Snarare konkurrerar de väl med Bordershop och Systembolagets fasta sortiment.

Att Josephine Edelskog valt att skriva där (nu har hon ju inte gjort mer än ett inlägg där endast hennes bakgrund framgår) förvånar mig. Däremot att per Morberg dyker upp förvånar väl mindre. Är kanske anledningen till att de har 5800+ personer som gillar dem på Facebook :)
 

vintomas

Numera lågaktiv bloggare
SV: vinliv.se

Deras dyraste skumpa är Nicolas Feuillattes standard, som ju gudskelov har förpassats till SB:s beställningssortiment numera. Need I say more... ;D
 

Magikern

Medlem
SV: vinliv.se

Verkligen inte mycket att hurra över.

Tyckte Chateau Beausejour Becot Saint Emilion Grand Cru 2001 verkade riktigt intressant först men tvivlar på att de ger så mycket fyrverkerier till de priset.

Någon som provat?
 
Toppen