Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Wallpaper korade Mathias Dahlgren till årets restaurang!

Jimmy Forsman

Missförstått geni. Gravt blygsam. Despot.
SV: Wallpaper korade Mathias Dahlgren till årets restaurang!

Det stör mig som fan att jag inte varit där ännu!
 

Keen

slan
SV: Wallpaper korade Mathias Dahlgren till årets restaurang!

Jag stod utanför en gång och tittade in. Kände mig lite som flickan med svavelstickorna, dock överlevde jag och dessutom var kroghelvetet stängt. Men iallafall!
 

anders

Medlem
SV: Wallpaper korade Mathias Dahlgren till årets restaurang!

Keen skrev:
Jag stod utanför en gång och tittade in. Kände mig lite som flickan med svavelstickorna, dock överlevde jag och dessutom var kroghelvetet stängt. Men iallafall!

Så nära och ändå så långt borta...
 
SV: Wallpaper korade Mathias Dahlgren till årets restaurang!

Maten är bra. Till och med mycket bra ibland. Som nästan alltid så är det ett och annat i detaljerna som man kan tycka är mindre ok med på det stora så håller restaurangen mycket hög klass rakt igenom. Rekommenderas.

Att restaurangen skulle vara något speciellt när det kommer till design vet jag inte riktigt.
Traditionellt med en modern touch skulle man kunna kalla stilen på stället. Inget märkvärdigt men väldigt trevligt med hög mysfaktor.
Skulle någon ny/nyrenoverad restaurang i stockholm få något dylikt pris så lägger jag min röst på Vassa Eggen i första hand.
 

Mysonoxen

Medlem
SV: Wallpaper korade Mathias Dahlgren till årets restaurang!

Krug skrev:
Det stör mig som fan att jag inte varit där ännu!

+1, och det är så det blir när man avlat snorhyvlar. Inte mycket tid över.

Fan vad ofta jag hängde på gamla Franskan när Roland Persson huserade bland grytorna.

Saknar faktiskt Franskan och speciellt deras Côte de Boeuf som var superb!
 
Toppen