Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Wannborga vingård på Öland till salu

Emanuel

Instagram; Swedish Champagne Dude
På grund av sjukdom i familjen är nu Wannborga vingård på Öland ute för försäljning till ett pris som ungefär motsvarar en trerummare på Södermalm.
Det är förstås jättetråkigt att ett så välskött och ambitiöst vinprojekt är på väg att ta slut så man undrar om det inte är någon på forumet som kan tänka sig att ta sin hobbyproduktion av Vitis Vinifera till en ny nivå?

-Jag lovar att hjälpa till med glada tillrop och öländska BYOB! :)

Länk:
Wannborga vingård
 
Trådskapare
Emanuel

Emanuel

Instagram; Swedish Champagne Dude
-Kanske ska tillägga att min fru är i eld och lågor över saken och jag har fullt sjå att övertyga henne om att vi INTE ska köpa en vingård och bara för att man är bra på att dricka vin är man inte nödvändigtvis särskilt bra på att tillverka vin...

VI har ju fullt sjå att få krukväxterna att överleva hemma i lägenheten...
 
Last edited:
Toppen