Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Webblansering 11 april 2024

Johpe

Medlem
Dåligt intresse på Adrianna Vineyard Fortuna Terrae? 2020 ska ju dessutom varit bästa årgången på 20 år enligt producenten.
 
Om någon känner att den råkat köpa för många Mascarello LN kring Uppsala/Stockholm så tar jag de gärna av dig!

Missade helt släppet pga jobb och vab…:vägg:
 

BallyJ

Medlem
Om någon känner att den råkat köpa för många Mascarello LN kring Uppsala/Stockholm så tar jag de gärna av dig!

Missade helt släppet pga jobb och vab…:vägg:
Det kommer komma upp lagersaldo på den under torsdag/fredag nästa vecka. Jag bokade 6 st som jag inte godkände, och det tog ganska lång tid innan de tog slut vilket brukar vara ett tecken på att det kommer bli över även om den blev fullbokad.
 
Det kommer komma upp lagersaldo på den under torsdag/fredag nästa vecka. Jag bokade 6 st som jag inte godkände, och det tog ganska lång tid innan de tog slut vilket brukar vara ett tecken på att det kommer bli över även om den blev fullbokad.
Kollade nyss och såg 2 i lager online, så blev snabbt klickande! Tack! 🤩
 

Mexikanaren

Medlem
Kollade nyss och såg 2 i lager online, så blev snabbt klickande! Tack! 🤩
Det ser ut som det finns 12st(??) i Sickla nu med, så verkar som några personer ångrat sig.

1713948979774.png
 

Mexikanaren

Medlem
Som jag förstått det så ska varorna som blir över från webbsläpp skickas tillbaka till depån så att hela Sverige har en rimlig chans till dessa flaskor. Speciellt nu med tanke på att de vägrar skicka flaskor mellan butiker.
Verkar ju dock inte som att en enda butik verkar följa detta..
 
Toppen