Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Webblansering 24 augusti

thunberg

Flaskfantast
Administratör
[container]
NummerNamnLeverantörProducentVarukategoriUrsprungPrisInköpt antal
92295-01Puligny-Montrachet Ente 14 750mlClimatwines HIll & Montes ABBenoit EnteVITT VINPuligny-Montrachet52948
99895-01Sketch 15 750 mlJohan Lidby Vinhandel ABBodegas y Viñedos Raul PérezVITT VINRías Baixas45960
92078-01Chambolle-Musigny PC Amour 14 750mlHjo Grosshandel ABJoseph DrouhinRÖTT VINChambolle-Musigny Premier Cru279512
94022-01Vosne-Romanée PC Beaux Monts 14 750The WineAgency Sweden ABDomaine Perrot-MinotRÖTT VINVosne-Romanée134924
97169-01Hirsch Vineyards East Ridge 13 750Johan Lidby Vinhandel ABHirsch VineyardsRÖTT VINSonoma Coast69436
98384-01Ultreia de Valtuille 14 750mlJohan Lidby Vinhandel ABBodegas y Vinedos Castro VentosaRÖTT VINBierzo45972
99647-01Valtuille Cova de La Raposa 13 750Johan Lidby Vinhandel ABBodegas y Vinedos Castro VentosaRÖTT VINBierzo41972
[/container]
 

petterkalle

I rescued some wine. It was trapped in a bottle.
Det var ju inget man behöver hänga på låset för, seglade in nu och varken den eller Sketch var slut. Men jag drog mitt strå till stacken iaf :)
Det gjorde jag med:) En av varje. De är säkert riktigt bra? Godellon är ju gudomlig:p
 

gece

Man vänjer sig.
Det gjorde jag med:) En av varje. De är säkert riktigt bra? Godellon är ju gudomlig:p
Vill minnas att denna årgång av röda Ultreia är lite stramare, lufta eller spara. Sketch har jag bara provat en lätt defekt flaska, men strukturen var intakt och antydde om ett magnifikt vin. :)
 
Toppen