Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Webblansering 25 oktober 2012

Keen

slan
SV: Webblansering 25 oktober 2012

Inte för att jag tror jag kommer köpa nåt, förutom kanske Pontet-Canet, men återigen oklar allokering. 3 för Margaux och Lafite, 2 för Pontet-Canet och Le Dome.
 

vintomas

Numera lågaktiv bloggare
SV: Webblansering 25 oktober 2012

Runtime Error. Det är i alla fall trevligt att de varierar sig, jämfört med det vanliga "det har inträffat ett oväntat fel".
 

Old Sparky

Medlem
SV: Webblansering 25 oktober 2012

Befinner mig i Malaysia så har lite svårt att ringa till supporten. Någon som vet vad de säger? Skjuts lanseringen på framtiden?
 

Silenos

Medlem
SV: Webblansering 25 oktober 2012

Hela Sverige är så suget på att kasta sina pengar på Hjo grosshandel så servern har kraschat? Märkligt...
 

vintomas

Numera lågaktiv bloggare
SV: Webblansering 25 oktober 2012

Silenos skrev:
Hela Sverige är så suget på att kasta sina pengar på Hjo grosshandel så servern har kraschat? Märkligt...

Just den här gången tycks allt i och för sig komma från Tryffelsvinet... Kanske är det Anonymous som ligger bakom? Assange kanske tvingas hålla sig nykter där på ambassaden, och vill hämnas?
 

Peder

Medlem
SV: Webblansering 25 oktober 2012

Hela Sverige är så suget på att kasta sina pengar på Hjo grosshandel så servern har kraschat? Märkligt...

Server kraschen är medveten och beror på deras uppdrag från svenska staten att begränsa tillgängligheten ;D
 
Trådskapare
A
SV: Webblansering 25 oktober 2012

Världens bästa sortiment och kanske världens bästa IT-system. Systembolaget i ett nötskal

9a25201210112248e4.jpg
 
Trådskapare
A
SV: Webblansering 25 oktober 2012

Det nya datumet för webblanseringen är satt till den 30 oktober.

Information från Systembolagets hemsida:
Inställd webblansering

Webblanseringen 25 oktober är inställd på grund av tekniska problem (ev beställningar som gjorts makuleras). Nytt datum är 30 oktober kl 10.00.
 

chambertin

Medlem
SV: Webblansering 25 oktober 2012

Från välunderrättad källa inom SB så har jag hört att dom under 2013 kommer att lägga över webblanseringarna till Svenska Spel.
 

Elvis

Medlem
SV: Webblansering 25 oktober 2012

chambertin skrev:
Från välunderrättad källa inom SB så har jag hört att dom under 2013 kommer att lägga över webblanseringarna till Svenska Spel.

;D

Det är klart att de två monopolen ska samarbeta!
 
Toppen