Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Weblansering 26 nov -15

Skrutt

Medlem
Giacomo Conterno, Piemontes mest ryktbare producent, är nere på noll i saldot. Men det tog en bra stund. Ännu sent på em. fanns Barolo Francia 2011 kvar och kanske kan t.o.m. en köplats löna sig i all denna tveksamhet.

Personligen såg jag barberan som ett givet köp. Jag ser gärna Gallonis vertikal på film som pep. Monfortino är bortom min budget. Francia 2011 var lite mer öh...tveksam. Det kommer ingen Monfortino 2011 och då kan man dra en av två slutsatser, antingen att 2011 var en mindre lyckad årgång eller mums, druvorna i Francia är de som hade kunnat finnas i Monfortino! Suckling väljer alt. 2.

Hur tänkte ni?
 
Toppen