Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Weblansering 9 juni?

Segol

Medlem
Det info jag fått sen tidigare är att det kommer lite 2014 från Groffier, jag hoppas det stämmer.
12st Bonnes-Mares, 24st Les Sentiers & 36st Les Amoureuses
 

kayaker

Cyklist
Det info jag fått sen tidigare är att det kommer lite 2014 från Groffier, jag hoppas det stämmer.
12st Bonnes-Mares, 24st Les Sentiers & 36st Les Amoureuses
Troligen några viner från Etienne Sauzet också. Tryffelsvinet skrev att de skulle komma i små mängder i början av juni och det saknas Premier cru- och Grand cruviner bland de som släpps på fredag. De brukar annars lansera ett par Premier cru och någon Grand cru varje år sedan några år tillbaka.
 

Skrutt

Medlem
Les Amoureuses ska jag köpa 37 stycken. Bulvanerna får nådigt smaka. Allt detta inträffar så snart monopolpengar börjar gälla.
 
Trådskapare
MagnusH70

MagnusH70

Medlem
Såg att lanseringen är sökbar bland nyheterna. Fanns helt klart lite intressant här....
 
Toppen