Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Wine-searcher vintage critic scores

Sedan i fredags ser jag inte längre några genomsnittliga "critic scores" när jag tittar på fliken "Vintages" på ett vin. Vet någon om det bara är en bugg eller om de lagt det bakom betalvägg (PRO-konto)? Kan inte hitta någon info på deras sajt/app mer än att de skriver om det som om det vore en öppen feature.

Skärmavbild 2023-12-10 kl. 12.12.11.png
 

DR Glas

Medlem
Sedan i fredags ser jag inte längre några genomsnittliga "critic scores" när jag tittar på fliken "Vintages" på ett vin. Vet någon om det bara är en bugg eller om de lagt det bakom betalvägg (PRO-konto)? Kan inte hitta någon info på deras sajt/app mer än att de skriver om det som om det vore en öppen feature.

Visa bifogad bild 30834
Är det möjligtvis 2015 som är av intresse? Den hade 93 i snitt tidigare i veckan baserat på ca 20 betyg. Övriga årgångar varierade mellan 91 till 96.
 
Toppen