Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Äntligen, en flaska sprit för anders! [ABSOLUT Vodka Rock Edition]

CH

Medlem
SV: Äntligen, en flaska sprit för anders! [ABSOLUT Vodka Rock Edition]

shorepower skrev:
......vi saknar någon att riktigt hacka på ;D

Ja eftersom undertecknad inte varit aktiv på ett tag så är väll Elvis den som ligger närmast till hands om man ska hacka på någon.
 
SV: Äntligen, en flaska sprit för anders! [ABSOLUT Vodka Rock Edition]

CH skrev:
shorepower skrev:
......vi saknar någon att riktigt hacka på ;D

Ja eftersom undertecknad inte varit aktiv på ett tag så är väll Elvis den som ligger närmast till hands om man ska hacka på någon.
Välkommen till forumet CH. Du kommer finna att finewines.se har blivit en hackningsfri zon.

PS. Har du slutat med finewines och gått över till de lokalt mer accepterade dryckerna?
 

Elvis

Medlem
SV: Äntligen, en flaska sprit för anders! [ABSOLUT Vodka Rock Edition]

Ja välkommen tillbaka, CH! Öppnat några italienska ebay-fynd på sistone? ;)
 

CH

Medlem
SV: Äntligen, en flaska sprit för anders! [ABSOLUT Vodka Rock Edition]

shorepower skrev:
Har du slutat med finewines och gått över till de lokalt mer accepterade dryckerna?

Nope snarare en liten paus. Finns väll lite gott kvar i källaren men inköpen den senaste tiden har varit nästan obefintlig så ja, jag har väll på sätt och vis gått över till den mer lokalt accepterade dryckerna.

Elvis skrev:
Ja välkommen tillbaka, CH! Öppnat några italienska ebay-fynd på sistone? ;)

Har väll skumma lite på franska och tyska men italienska kommer jag aldrig köpa från igen. Jag blir bara fattig och ni ledsna.
 
Toppen