Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Bästa cognac brands

Tristanqx

Medlem
Angående öppnade flaskor,
Min erfarenhet är att en öppnad flaska inte tappar speciellt fort.
Självklart sker en försämring över tiden, men jag har fortfarande en fjärdel kvar av en öppnad flaska Delamain reserve de la famille och den öppnade jag för 4-5 år sedan, Den ger mig fortfarande en enorm dryckesupplevelse med en eftersmak som sitter i flera minuter.
 

Per Stade

Lege artis
Angående öppnade flaskor,
Min erfarenhet är att en öppnad flaska inte tappar speciellt fort.
Självklart sker en försämring över tiden, men jag har fortfarande en fjärdel kvar av en öppnad flaska Delamain reserve de la famille och den öppnade jag för 4-5 år sedan, Den ger mig fortfarande en enorm dryckesupplevelse med en eftersmak som sitter i flera minuter.

Jag skulle ta det säkra för det osäkra och dricka upp resten ikväll.
 
Toppen