Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Böcker

Alex

Medlem
Hej.

Detta kanske är helt opassande för forumet, då får ni gärna ta bort mitt inlägg.

Jag försöker få tag på boken. Wine quality tasting and selection av Grainger Keith.
Samt Wset. (Någon av de bredare böckerna, wine and spirit education trust)

Tyvärr är dessa slutsålda på svenska sidor och jag köper de gärna begagnat, så nu undrar jag om någon på forumet vill sälja dessa till mig?

Med vänlig hälsning, Alex
 
Trådskapare
A

Alex

Medlem
Tack! Super snällt. Men jag föredrar tyvärr att läsa en riktig bok. Men om jag inte får tag på någon så kommer länken gå varm:)
 

Stina

Medlem
Jag försöker få tag på boken. Wine quality tasting and selection av Grainger Keith.
Samt Wset. (Någon av de bredare böckerna, wine and spirit education trust)

Grainger Keith:s bok hittar du på bokfynd.nu. Annars brukar jag kolla in antikvariat.net och bokbörsen.se för begagnade böcker.
WSET:s böcker går att köpa direkt från dem, wsetglobal.com, se shop.
 
Toppen