Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Bubbel för 600-800 kronor

Hej!

Vi ska ha en liten vinprovning om någon vecka och jag har tagit på mig att köpa någon slags bubbel för mellan 600-800 kronor.
Vad ska jag köpa??
 

Poussard

Medlem
Istället för att enbart ha pris som parameter, kan du inte berätta vad du vill ha för bubbel beträffande smak, ålder eller nåt annat istället? Då kanske jag kan ge ett förslag som är billigare än 600 kr. Men just nu har man inget att gå på mer än pris vilket känns väldigt konstigt, ni ska ju ändå ha en provning - prova vinet - inte bara titta på kvittot.
 

Borjes_bubblor

Hobbyfantast - Instagram: borjes_bubblor
Istället för att enbart ha pris som parameter, kan du inte berätta vad du vill ha för bubbel beträffande smak, ålder eller nåt annat istället? Då kanske jag kan ge ett förslag som är billigare än 600 kr. Men just nu har man inget att gå på mer än pris vilket känns väldigt konstigt, ni ska ju ändå ha en provning - prova vinet - inte bara titta på kvittot.

Var ute efter samma sak i min kommentar.
 
Trådskapare
Jesper Jarnehäll
Just till denna vinprovningen så hade vi faktiskt pris som enda parameter. Kan hända att vi utvecklar våra vinprovningar något framöver :).. Tack för all hjälp, det blev flaska Pol Roger BdB 2012..
 
Toppen