SV: Bubbel för bögar – och lesbiska Jag får säga att våra teorier kring Riesling och Merlot kändes betydligt mer vetenskapligt uppbyggda i jämförelse. Jag menar, stämpla korken G L och så skulle det vara en bögvin ???
SV: Bubbel för bögar – och lesbiska Gay rom! http://www.systembolaget.se/SokDrycker/ ... kStrangar= Extra old gay...
SV: Bubbel för bögar – och lesbiska Från det eminenta nyhetsbrevet WOWnews som återfinns på: www.wownews.se Kolla in och prenumerera. mycket intressant om man är i branchen.
SV: Bubbel för bögar – och lesbiska Ang WOWNews.se så har jag nu varit inne där och tittat, ser intressant ut. Jag söker i arkivet på ordet "bögar" och får likväl inte fram den artikeln. Hur bar du dig åt, Krug, för att hitta den?
SV: Bubbel för bögar – och lesbiska Mycket möjligt, är rätt hjärndöd när det kommer till rom tyvärr...
SV: Bubbel för bögar – och lesbiska Det står i nyhetsutskicket, det är också ett nyhetsbrev som man kan ladda ner från sidan om man är prenumerant. Det som jag citerat ovan är dock det enda som skrivs i ämnet om det är mer info du är intresserad av.
SV: Bubbel för bögar – och lesbiska Krug är lågstadielärare annars, därav hans fina pedagogik. Han kan enligt utsago lära nästan alla att räkna till 5
SV: Bubbel för bögar – och lesbiska Jag tror, tyvärr, inte att man kan lite på Krug att lära ut någonting till någon. Pedagogik är inte Krugs starka sida.
SV: Bubbel för bögar – och lesbiska Han tentade av i "bästa, billigaste fyllan på söder". Han fick ett C...
SV: Bubbel för bögar – och lesbiska Det där var det dummaste jag hört! Det, och engelska, var det enda jag fick högsta betyg i!
SV: Bubbel för bögar – och lesbiska Kan det vara så att Krug88 blandar ihop betygen och det är det egna C:et i det här ämnet han minns...? ;D
SV: Bubbel för bögar – och lesbiska Stackars Gruaud Larose. Hur ska man nu kunna köra med snärtiga förkortningar om vilka Bordeauxer man druckit, och en förbannat god 1982 gjorde du, men nu är det slutdrucket från det slottet... (får vi inte PK-folk på oss om vi skojar om sånt här?)
SV: Bubbel för bögar – och lesbiska Förväntar mig att korken också är formad som ett visst maskulint organ så att den kan komma till användning då flaskan druckits ur :