Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

bubblande björksav

Lambo

Medlem
Lästa en artikel om det mousserande björksavsvinet Sav idag i DI.
Vart genast nyfiken. Nån som testat detta?
 
SV: bubblande björksav

Jupp, URK! Lite kul med tanke på att det är en så udda dryck, men se för tusan till att du inte behöver betala för den om du skall prova.
 
SV: bubblande björksav

Jag har också hört talas om den, och är även jag i viss (ganska begränsad) mån nyfiken, men mer för att det är en annorlunda dryck och inte därför att jag har några större förväntningar på smakupplevelsen.

SUPRA verkade inte direkt jätteförtjust i drycken heller, om jag förstått honom rätt.
 

SUPRA

Bäst
SV: bubblande björksav

Jag drack den på Matsalen.

För sig själv är det inget jag kan rekommendera. Tyvärr baissade min polaren drycken så mycket så det var svårt att inte påverkas, men visst
hade den en ton av finkel typ. :)

Dock vill jag påstå att till maträtten och själva tänket kring menyn var den på sitt sätt klockren.

Så om ni inte kan laga stekt vetesurdeg och ost från ko (honung, olivolja, havssalt, svartpeppar) så överväg att dricka något annat. :D
 

Krisman

Medlem
SV: bubblande björksav

Jag har provat den och det smakade skit. Kul med udda produkter men inte när de smakar skit.
 

CH

Medlem
SV: bubblande björksav

Krisman skrev:
Jag har provat den och det smakade skit. Kul med udda produkter men inte när de smakar skit.

Var det du som var blaffan? ;)
 
Toppen