Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

BYOB 26/4 i Sollentuna?

Patrik Sellin

fd Innertällmo Bryggeri
Vi kollar intresset för en BYOB fredag 26/4 19:00 Bygdevägen 41 i Sollentuna.
Temat är favorit i repris "typiska klassiska viner från klassiska regioner".
Vi bör vara minst 6 anmälda för att det ska vara värt att köra (och max 10).
Anmäl er här i tråden
Hittills anmälda är:
@gece
@MagnusH70
@Patrik Sellin
7 platser kvar
 
Trådskapare
Patrik Sellin

Patrik Sellin

fd Innertällmo Bryggeri
Ingen mer? Samma dag som släppet så det är inget problem att hitta passande viner.
 

vintomas

Numera lågaktiv bloggare
Krockar tyvärr med en annan vinaktivitet för min del. En utflykt till "alphyddan" på Bygdevägen kan dock varmt rekommenderas för de som inte varit med förut!
 

Bror

Så lite plats, pengar och tid.. så mycket vin
Ska resa bort. Hade annars gladeligen gjort bort mig ...igen. Haré
 

Fredrik L

Medlem
Min pappa har den dåliga smaken att fylla 70 den helgen. Annars hade jag förstås kommit. Kan precis som de andra rekommendera detta för alla vinnördar - oavsett hur länge man har intresserats sig för vin. Skön och välkomnande stämning med fullt fokus på vinet.
 
Toppen