Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

BYOB 40+ Sollentuna 26/10

Patrik Sellin

fd Innertällmo Bryggeri
Det var svårt att hitta ett gemensamt datum, men vi gör ett försök på den 26/10. Vi kör som vanligt fredag klockan 19:00 Bygdevägen 41 i Sollentuna.
Anmäl er i den här tråden, gärna rätt snabbt, blir vi för få kanske vi måste skjuta på det.
Temat är 40+, dvs årgång 1978 eller äldre. Eventuella bonusviner kan antingen följa samma tema eller vara referensvin till det medtagna huvudvinet (behöver inte vara exakt samma vin, men ska kunna gå i samma flight).

Det finns ett gästrum om någon långväga har lust att dyka upp.
 

vintomas

Numera lågaktiv bloggare
26/10 ser ut att funka för mig.
Av tidigare intresseförfrågan har jag fått intrycket att det finns enstaka personer som är intresserade av att vara med, men som har svårt att uppbåda flaskor av tillräcklig ålder. Om så är fallet, kan jag tänka mig att släppa till någon ytterligare flaska 40+ (bytesaffär) för den goda sakens skull.
 

Anders Å

Vinnörd. Dario Argento-nörd. Nörd.
Fråga: Jag har några 40+ att ta med, men också några 37/38-åringar. Är det okej att avvika från temat med ett par år?
 

Daniel A

Administratör
Såhär långt har vi kommit.
DSC_0613.JPG

DSC_0615.JPG
 
Toppen