Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

BYOB Södermalm 17 december

Bror

Så lite plats, pengar och tid.. så mycket vin
Hej,
Jag tänkte erbjuda möjligheten till en sammankomst strax innan jul.
Min tanke är att alla tar med sig ngt litet att äta till en ost och charkbuffé
Vintema för kvällen är "mitt favoritvin". Bonusvin är välkommet, men självklart inget krav.
Tänkte vi börjar vid 18 och håller på så länge vi orkar.
Glas medtages helst. Finns plats för ca 14 personer.

Välkomna

Bror

PS. Läbbigt skicka ut en inbjudan såhär i cyberrymden.
Lite utmanande mot gamla mardrömmen att ingen kommer på ens kalas......
 

kayaker

Cyklist
Jag är gärna med om det är OK utan skägg. ;)
Jag är dock tveksam till om jag kan få tag på "mitt favoritvin", men jag får väl ta med något jag tycker brukar vara väldigt bra iallafall.
 

Tomas Lindblom

fd Deppodi
Moderator
Kul att fler i Stockholm vågar ta plats och bjuda till kalas!
För mig passar det tyvärr inte den här gången (Jag längtar bara tills jag har ett normalt jobb och slipper jobba kvällar och helger), men tack ändå! :)
 
Trådskapare
Bror

Bror

Så lite plats, pengar och tid.. så mycket vin
gece, adamst, swedish, omar, kayaker, Daniel, thunberg, Håkan, Innertällmo, Daniel och jag. Ännu lite roligare
 
Last edited:
Trådskapare
Bror

Bror

Så lite plats, pengar och tid.. så mycket vin
gece, adamst, swedish, omar, kayaker, Daniel, thunberg, Håkan, Innertällmo, Daniel och , Keen och jag. Ännu lite, lite roligare.
Va kul! Välkomna allihop!! Oj vad jag ska lära mig mycket
 
Toppen