Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

BYOB Sollentuna 16/10

Patrik Sellin

fd Innertällmo Bryggeri
Finns det något intresse för en BYOB fredag 16/10 19:00 Bygdevägen 41 i Sollentuna? Vi har lite att ta igen efter corona-stiltjen.
Temat blir "Hypade och sågade årgångar" med fri tolkning.
Huset är tillräckligt stort för att vi inte behöver tränga ihop oss alltför mycket, särskilt om vi begränsar antalet till åtta.
Vi bör vara minst 6 anmälda för att det ska vara värt att köra (och max 8).
Anmäl er här i tråden
Hittills anmälda:
@Patrik Sellin
@Carinasomm
@Sebran
@Oscaro
@Thirsty
3 platser kvar
 
Trådskapare
Patrik Sellin

Patrik Sellin

fd Innertällmo Bryggeri
Finns det något intresse för en BYOB fredag 16/10 19:00 Bygdevägen 41 i Sollentuna? Vi har lite att ta igen efter corona-stiltjen.
Temat blir "Hypade och sågade årgångar" med fri tolkning.
Huset är tillräckligt stort för att vi inte behöver tränga ihop oss alltför mycket, särskilt om vi begränsar antalet till åtta.
Vi bör vara minst 6 anmälda för att det ska vara värt att köra (och max 8).
Anmäl er här i tråden
Hittills anmälda:
@Patrik Sellin
@Carinasomm
@Sebran
@Oscaro
@Thirsty
@Omar Khayyam
2 platser kvar
 

Fredrik L

Medlem
Typiskt nog ska jag upp tidigt dagen efter, och måste skippa ytterligare en BYOB i Sollentuna. Hoppas på bättre tur framöver.
 

Thirsty

Smygnykterist
Champagne! Jag är gärna med och styr upp något den helgen om du vill. Men det kanske vi ska använda en annan tråd för i så fall.
598AA692-F1F9-4D97-B510-4056CB56EBF9.gif
 

Crist(al)ian 77

50 Shades of Grape
Administratör
Ser fram mot fredag! Jag tar med mig en hypad årgång och en mindre hypad årgång från två välkända vindistrikt. Båda röda. Blir vi bara sex-sju tar jag med mig en vit bonus.
 
Toppen