Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

BYOB Sollentuna 7/4 2017

Patrik Sellin

fd Innertällmo Bryggeri
Dags för en BYOB igen: den gången blir det i förorten: 7/4 19:00 Bygdevägen 41 i Sollentuna.
Inte lika smidig kommunikation som till min gamla lägenhet, men å andra sidan blir det inte lika trångt.
Inget tema finns fastställt än så kom gärna med förslag.
Trots att det är gott om plats är det nog bra att hålla ner antalet deltagare till 12, anmäl i den här tråden.
Hittills anmälda är:
@Innertällmo Bryggeri
@gece
@thunberg
@Vino fino
8 platser kvar
 

Tomas Lindblom

fd Deppodi
Moderator
Fasiken, jag ska på Dannys show den 8e April, ingen idé att vara bakis då. Det är dessutom första gången som vi har barnvakt åt vår dotter sen hon föddes, så Linneas förväntningar på kvällen är skyhöga! Tänk va smisk jag skulle få om jag då drog ner energin under showen :död:

Om du känner för att skjuta fram det en vecka så följer jag gärna med :D
 

mnor

Medlem
Tyvärr så är man bortrest när man för en gångs skull, skulle ha gång/krypavstånd hem.
 
Toppen