Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

BYOB Sollentuna 8/12

Patrik Sellin

fd Innertällmo Bryggeri
Vi kollar intresset för en ny BYOB: ännu en gång i förorten: fredagen den 8/12, klockan 19:00 Bygdevägen 41 i Sollentuna.

Temat är den här gången är "Min favoritdruva/druvblandning": tanken är att vi ska gå på kvantitet den här gången: "Min favoritdruva/druvblandning" ska tolkas som antingen den druva/druvblandning som jag har druckit mest av 2017, den druva/druvblandning som jag har köpt mest av 2017 eller den druva/druvblandning som jag har mest av i mitt lager/min källare. Inget krav på ursprung dock: har man källaren full med amerikansk chardonnay är det ok att komma med en vit bourgogne.
Trots att det är gott om plats är det nog bra att hålla ner antalet deltagare till 10, anmäl er i den här tråden.
Hittills anmälda är:
@gece
@mnor
@Innertällmo Bryggeri
sju platser kvar
(Ny tråd kommer med 30+ temat)
 

Emanuel

Instagram; Swedish Champagne Dude
Fasen inser att jag faktiskt är i stan denna helgen fast frun har redan bokat upp mig på fredagen :(

-Trist, hade varit kul att träffa er i stockholmsgänget men får försöka tajma något i vår i istället, jag hade ju säkert kunna bidra med någon gammal Cava från källaren eller så ;)
 
Trådskapare
Patrik Sellin

Patrik Sellin

fd Innertällmo Bryggeri
Fasen inser att jag faktiskt är i stan denna helgen fast frun har redan bokat upp mig på fredagen :(

-Trist, hade varit kul att träffa er i stockholmsgänget men får försöka tajma något i vår i istället, jag hade ju säkert kunna bidra med någon gammal Cava från källaren eller så ;)
Temat är Mest drucket eller mest köpt under 2017, så det är Cava hos dig då? o_O
 

Daniel B

IT- & dryckesnörd
Tekniskt ansvarig
Jag måste ställa in! Julfesten med jobbet är flyttad till det här datumet pga. lokaländring! :(:mad:
 
Toppen