This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Minst!Martin: Vad är de värda då.. ja dina tankar.. typ 1350:-???
Det här låter ju riktigt gott. Kul och intressant vinval. Syrah kan vi väl ändå inte få mycket av...eller?Sorry:
I morgon torsdag, den 10 april kl 14.00, släpper Caviste försäljningen av CAV0028 - Domaine Coursodon på www.caviste.se men redan idag har Du som medlem förtur att beställa vinerna.
Domaine Coursodon drivs idag av Jérôme Coursodon i byn Mauves, i hjärtat av appellationen Saint-Joseph. De branta sluttningarna består av granit och skiffer där syrahdruvan trivs synnerligen bra. Coursodons viner är täta och packade med frukt i sin ungdom. Den som lagrar sina flaskor några år kommer att få uppleva sammetslik elegans och den klassiska köttigheten från norra Rhône.
CAV0028 - Domaine Coursodon kostar 1350 kr och innehåller totalt 6 flaskor enligt följande:
3 flaskor 2012 Saint-Joseph Silice rouge (175 kr/st) - Drick 2014-2018
3 flaskor 2012 Saint-Joseph L'Olivaie (265 kr/st) - Drick 2014-2020
OBS! Erbjudandet gäller i 24 timmar till imorgon, torsdag 10/4, kl 10:00. Efter det slutar länken att fungera.
Ja, trista, korkdefekta, och övermogna viner, kan jag tänka mig att vara utan.Kan vi få nog av nåt? ...
När vi testade igenom alla producenter som Caviste lanserade (förra året)Hej
Som hyllhyrare på Grappe kan jag boka detta i förväg (bara idag). Bör jag göra det?
Någon kanske vill dela?
-Welcome to the dark side of the force...Så, nu har jag för första gången beställt vin från Caviste. En låda blev det...
'May the force be with us'...snarare.-Welcome to the dark side of the force...