This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Champagne Palmer!Är det någon som har ett tips på en champagne från 1979 som både är möjlig att köpa och som troligen håller än? Är tänkt som en present till en champagneälskare.
Hur mycket är du beredd att betala för en Cristal 2008?Nån som har tips på vart man köper Palmer -79?
Dessutom vet jag att det önskas en Cristal 2008, den borde finnas att köpa på nätet men var?
Kostar men tror det blir svårt att hitta för mindre....Dessutom vet jag att det önskas en Cristal 2008, den borde finnas att köpa på nätet men var?
Tack! Priset är helt ok.
Har handlat ganska mycket från Premiers Grand Crus. Aldrig några problem. Mycket stabil! Oftast snabba leveranser (längsta jag vart med om var nästa vecka).Tack! Priset är helt ok.
Är det en handlare som det finns erfarenhet av? Dvs kommer varorna och i hyffsad tid?
Har du ens provat att söka på 1979 på Champagne-sidorna som sålde Cristal?Nån med tips på vart man köper en champagne från 79? Skrevs t ex om Palmer ovan men inte vart den går att köpa.
Ja och den enda jag hittar där är dennaHar du ens provat att söka på 1979 på Champagne-sidorna som sålde Cristal?
Tack för den rekommendationen, beställningen gjord!Har handlat ganska mycket från Premiers Grand Crus. Aldrig några problem. Mycket stabil! Oftast snabba leveranser (längsta jag vart med om var nästa vecka).
Populär bland skumpa-nördar.
I det högre hörnet på fraktkostnader men köper man Cristal blir det bara typ 1%...
Kolla på Bukowskis nästa dryckesauktion som är i november har jag för mig. Sen finns det auktion sidor lite här å var man kan söka på.Tack! Priset är helt ok.
Är det en handlare som det finns erfarenhet av? Dvs kommer varorna och i hyffsad tid?
Nån med tips på vart man köper en champagne från 79? Skrevs t ex om Palmer ovan men inte vart den går att köpa.
Bra tips men det är i det här fallet för långt fram i tiden, behöver den under okt.Kolla på Bukowskis nästa dryckesauktion som är i november har jag för mig. Sen finns det auktion sidor lite här å var man kan söka på.