Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

• Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Champagne

Ulrika67

Medlem
Hej! Jag undrar var man kan sälja sin champagne i låda Pol Roger -99
Kommer aldrig dricka den så tänker någon annan får njuta av den!

Attachments

• IMG_2673.png
    IMG_2673.png
    177,6 KB · Visningar: 127

LarsW

Medlem
Hej! Jag undrar var man kan sälja sin champagne i låda Pol Roger -99
Kommer aldrig dricka den så tänker någon annan får njuta av den!
Hejsan!
Man kan bara sälja viner i sverige via systembolaget som har lagt det på Bukowskis dryckesauktioner.
Det där är en ganska eftertraktad producent och vin (om än i en mellanårgång) så borde inte vara ngr problem att få värderad och godkänd.
Här är en länk till hur du går tillväga.

vintomas

Numera lågaktiv bloggare
Det där är en Winston Churchill 1999, inte bara en vanlig Pol Roger i låda. ;) Bara så du vet vad den ungefär är värd, baserat på priset för senaste årgång:
På Bukowskis får du för all de en rimlig värdering, men det vore ju synd om du skulle råka sälja den "svart" till ett för lågt pris.

Magikern

Medlem
Jag hade sålt på Bukowskis om jag bott i Stockholm. Denna champagnen kan faktiskt vara lönt att sälja om man inte behöver bry sig på transportkostnader, :)

Toppen