Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Champagnesamlingen

Magnus L

urydhtfilgukj
Alternativ 1: du återställer inlägget och ber offentligt om ursäkt.
Alternativ 2: jag begär att du avlägsnas som administratör.
Du väljer.
Du har all rätt att bli sur om du vill. Men ta då och ta då och ställ dig framför en spegel först. Och du använder dina administratörsprivilegier för att bedriva vendetta mot de med andra åsikter än du själv har du inget som administratör att göra.
Nej, men han har all rätt att ta bort dryga skämt som görs på någon annans bekostnad. Oavsett vem dom är riktade mot.

Så alternativ 3. Du ber om ursäkt för påhoppet. Huruvida du gör det offentligt är ju upp till dig då detta är något som bara rör er två.
 

Elvis

Medlem
Jag tycker att både @vintomas och @Mattias S tillför mycket till forumet och hoppas att ni kan reda ut det här via PM och gå vidare, utan att @Mattias S ska behöva avgå som moderator.

Själv hann jag inte läsa inlägget innan det togs bort men generellt tycker jag att en moderator ska vara ytterst försiktig med att ta bort inlägg. Samtidigt har ju @Mattias S bett om ursäkt och därmed hoppas jag att saken är utagerad snart.
 

chambertin

Medlem
Håller med @Elvis i allt väsentligt ovan.

Tror att @Mattias S klarar av både ett och två skämt (och några till) och lite gliringar precis som dom flesta här.
Själv tycker jag dock att det blivit för mycket och för många av den varan på sistone och väldigt ofta riktade mot honom.
Upprepas samma "skämt" för många ggr så blir svårt att inte se det som personangrepp även om det kommer en smiley med på slutet.
 

Emanuel

Instagram; Swedish Champagne Dude
Minns ni olustkänslan av när era föräldrar bråkade?

Kan inte annat än att instämma med flera föregående talare!
Kramas och bli vänner nu, all heder åt @Mattias S som gör ett hästjobb som moderator och som eldsjäl med att hålla forumet vibrant och levande. Att tjata om samma saker om och om igen och ha någon som hackkyckling känns under vår nivå härinne.

Ni är båda två välidigt viktiga och bidragande personer på forumet så det här debaclet känns bara onödigt! :kyss::kyss::kyss:
 
Toppen