Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Chateau Musar

42D8160B-184C-4C1A-9570-B2580F07CA1F.jpeg
Det här var mitt första inlägg för några år sedan(se bild) när jag köpte dessa. Har tyvärr bara 1fl kvar nu av -99.
Jag har 05,06,10,11 men har inte prövat någon av dom ännu.
Och kan bara instämma med Emanuel att Beirut café är kanon.
 

lukastollig

Pudelfantast
Musar är ett vin jag verkligen håller högt, speciellt med tanke på att priset håller sig så rimligt. 1999 och 2005 håller jag som bäst på senare år men även 1996 var fin, men börjar tröttna. Har dock inte druckit alla senare årgångar på långt när.
 

Sebran

Medlem
För flera år sedan drack jag en flaska Musar från 80-talet hos mina föräldrar och det var en upplevelse jag sent kommer glömma. Råkade hitta en flaska Musar 2001 på London Gatwick för 28 GBP för någon månad sedan som jag plockade med hem. Öppnar nog flaskan redan i sommar, tror inte att den kommer bli bättre framöver.
 
Toppen