This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Jos skrev:Castello di Fonterutoli -04 för 279:-.
Jag kanske blandar ihop dig med någon annan men med mina intryck av tidigare inköp och konsumerade flaskor så undrar jag lite försiktigt varför prisklassen 200-300?
Jos skrev:Jag kanske blandar ihop dig med någon annan men med mina intryck av tidigare inköp och konsumerade flaskor så undrar jag lite försiktigt varför prisklassen 200-300?
SUPRA skrev:2004 Haut-Carles på Magnum till oxfilén och 1999 F de Fesles / Bonnezeaux http://www.systembolaget.se/SokDrycker/ ... kStrangar= till dessert.
Oklart vilken Champagne det blir, beror på hur mycket gästerna är villiga att lägga.
Ligger allt från Krug till Pol Roger i kylen.
SUPRA skrev:Keen, nu är du inne på seriös överkurs. Jag köpte min flaska på rekommendation från en kille på SB Regeringsgatan, och det var inte så att han var överentusiastisk över sitt jobb just då typ.
Krug skrev:Nope. F de Fezles är mig veterligen inte samma vin som Château de Fezles, jag tror att "F" är ett andravin eller liknande. Men jag vet faktiskt inte. Min vapendragare kanske har bättre koll på läget dock. Vi drog en till i natt, den var jättegod!
Vad kostade den? F alltså. Jag kommer ihåg att Fezles 97 kostade 278 spänn när den fanns på bolaget. Helt sanslöst!
Det är den som har årgång 05.Keen skrev: