Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Clubhouse

thunberg

Flaskfantast
Administratör
Jag har hittat några intressanta samtalsgrupper på Clubhouse. Den jag lyssnat mest på är Taste Smarter med Jack Madrid och Mark Shipway från Kanada. De provar varandras viner blint (inom ett visst område/druva), diskuterar områden, druvor etc. på ett lätt men samtidigt intressant och lärorikt sätt. Ofta med en inbjuden gäst som med mer fördjupande kunskaper om dagens ämne.

Är det någon annan som lyssnar på Clubhouse och har några rekommendationer?
 

Foodcoma

Medlem
Jag har hittat några intressanta samtalsgrupper på Clubhouse. Den jag lyssnat mest på är Taste Smarter med Jack Madrid och Mark Shipway från Kanada. De provar varandras viner blint (inom ett visst område/druva), diskuterar områden, druvor etc. på ett lätt men samtidigt intressant och lärorikt sätt. Ofta med en inbjuden gäst som med mer fördjupande kunskaper om dagens ämne.

Är det någon annan som lyssnar på Clubhouse och har några rekommendationer?

Verkar intressant! Någon som sitter på en invite?
 
Toppen