Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Coupe Louis Lesaffre

Jimmy Forsman

Missförstått geni. Gravt blygsam. Despot.
Just nu pågår VM i brödbak och våra stolta, degknådande hjältar jäser vetedeg för glatta livet nere i Paris samtidigt som jag skriver detta, de började i fredags och finalen är på onsdag. Jag hoppas att ni alla förenar er med mig att önska dem lycka till!

Sen måste man ju fråga sig ADn tänkte då han gjorde loggan. Kopplingen till säd är ju uppenbar...

europain.gif
 

Mysonoxen

Medlem
SV: Coupe Louis Lesaffre

Krug skrev:
Just nu pågår VM i brödbak och våra stolta, degknådande hjältar jäser vetedeg för glatta livet nere i Paris samtidigt som jag skriver detta, de började i fredags och finalen är på onsdag. Jag hoppas att ni alla förenar er med mig att önska dem lycka till!

Sen måste man ju fråga sig ADn tänkte då han gjorde loggan. Kopplingen till säd är ju uppenbar...

europain.gif

Var det någon gammal nakenbild på Adolf Hitler som utgjorde modell? Han lär ju bara haft en...

Nåväl, hoppas på svensk seger, givetvis!
 
Trådskapare
Jimmy Forsman

Jimmy Forsman

Missförstått geni. Gravt blygsam. Despot.
SV: Coupe Louis Lesaffre

Njae, tror väl inte riktigt att en fransk AD skulle få för sig att hylla AHs tredje ben.

Jag tror mer på att det är en mental fuckup á la locum som ligger bakom:

Ilovecum.jpg
 

Mysonoxen

Medlem
SV: Coupe Louis Lesaffre

Krug skrev:
Njae, tror väl inte riktigt att en fransk AD skulle få för sig att hylla AHs tredje ben.

Jag tror mer på att det är en mental fuckup á la locum som ligger bakom:

Ilovecum.jpg

Här kan jag t.o.m. ta tillfället i akt och citera den gamle potentaten med den kubformade mustaschen "vilken lycka att folk inte tänker" ;D

(hade de tänkt hade vi ju förskonats både från Hitler vid makten och dylika annonser)
 
Trådskapare
Jimmy Forsman

Jimmy Forsman

Missförstått geni. Gravt blygsam. Despot.
SV: Coupe Louis Lesaffre

Man måste ju säga att bevakningen av eventet har varit skrämmade dåligt, men för de som är intresserade så kan jag rapportera att Sverige kom på 6 plats i finalen av 12 lag som startade. Sverige skyller på domarna som och jag citerar "var så jävla klassiska, de förstår inte vårt moderna bakande". Personligen hävdar jag att det är en sjukt stor bedrift att i sitt första VM någonsin baka in sig på en sjätteplats.

De gossarna stod sannerligen inte och degade!
 

anders

Medlem
SV: Coupe Louis Lesaffre

Krug skrev:
... de förstår inte vårt moderna bakande...

Är motsatsen till "modernt bakande" dödbakat...?

Undrar om vi skulle ta och skicka tomten med problemet med att skära hamburgerbröd på kurs hos vårt VM-lag.
 
Trådskapare
Jimmy Forsman

Jimmy Forsman

Missförstått geni. Gravt blygsam. Despot.
SV: Coupe Louis Lesaffre

anders skrev:
Är motsatsen till "modernt bakande" dödbakat...?

Undrar om vi skulle ta och skicka tomten med problemet med att skära hamburgerbröd på kurs hos vårt VM-lag.

Hehe! Ja, varför inte. Gå in och kolla på den tråden igen, de ger sig inte!
 
Toppen