Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Delinat.se

L

Liselott

Var ju uppe i en tråd här på forumet. Har provbeställt nu när det går att beställa enstaka flaskor av varje och inte bara "6-pack". Det är för övrigt väldigt viktigt tycker jag. Köper inte 6 fl av något jag inte smakat nyligen/inte alls. För övrigt så blev man utloggad hela hela tiden när man skulle regga sig och när man skulle beställa. Höll på att ge upp. För övrigt saknas det lite basic information om årgångar osv lite här och där. Annars är det väldigt trevligt att det har etablerat sig en vinhandel med enbart ekologiska viner tycker jag.
Ska registrera mig på forumet också snart, har inte blivit av bara.
 

Mattias Schyberg

Administratör
Var ju uppe i en tråd här på forumet. Har provbeställt nu när det går att beställa enstaka flaskor av varje och inte bara "6-pack". Det är för övrigt väldigt viktigt tycker jag. Köper inte 6 fl av något jag inte smakat nyligen/inte alls. För övrigt så blev man utloggad hela hela tiden när man skulle regga sig och när man skulle beställa. Höll på att ge upp. För övrigt saknas det lite basic information om årgångar osv lite här och där. Annars är det väldigt trevligt att det har etablerat sig en vinhandel med enbart ekologiska viner tycker jag.
Ska registrera mig på forumet också snart, har inte blivit av bara.
Inget att vänta på, det är bara att registrera dig. :)
 
Toppen