Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Den perfekta vinkylen? (Utan tekniska gränser)

Sarah Wu

Medlem
Hallå där alla vinälskare!

Sarah heter jag, jobbar som produktdesigner för ett stort vinkylsmärke. Skrivit här tidigare och frågat om era åsikter och jag är tillbaka här igen.
Jag som designer anser att det är A och O att förstå användarnas behov för att optimera en sådan bra produkt som möjligt för att skapa den bästa vinupplevelse för er. Jag som designer tycker också det är oerhört viktigt och framför allt roligt att co-create med användarna. Därför tycker jag att detta forum är perfekt för att höra er entusiaster och experter, vad ni saknar idag och hur ni skulle vilja optimera eran vinupplevelse.

Jag hoppas att ni inte ser detta som att jag förstör någon typ av stämning eller regler här på forumet, utan ett sätt att starta intressanta diskussioner mellan mig och er, och med varandra.

Min fråga är egentligen:
Om ni tänker er utom alla tekniska- och prisgränser - hur skulle din perfekta vinkyl se ut?
Då tänker jag att ni kan diskutera allt från material- och färgval, till en smart-wine fridge som kan spela musik och justera ljus utifrån vinet ni dricker, en app som hjälper "bottle-management", en kyl som beställer hem vin åt er. (IoT, smarthomes, connected appliances)... you name it! Sky's the limit!