Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Dom Perignon 2008

Jag har ställt frågan till en mängd SB-anställda, men ingen vill svara på frågan, utan hänvisar till leverantören (LVMH). En gång undrade jag lite försynt om det kanske är deras uppgift som enda detaljist i landet och fick ett spydigt svar på webbchatten. Som lydig undersåte som jag är kontaktade jag LVMH i Sverige, men har inte fått något svar på tio dagar eller så. Suck...
 

FredrikC

Medlem
Jag har ställt frågan till en mängd SB-anställda, men ingen vill svara på frågan, utan hänvisar till leverantören (LVMH). En gång undrade jag lite försynt om det kanske är deras uppgift som enda detaljist i landet och fick ett spydigt svar på webbchatten. Som lydig undersåte som jag är kontaktade jag LVMH i Sverige, men har inte fått något svar på tio dagar eller så. Suck...
Har också kontaktat dem utan svar. Det enda jag får reda på är att de tidigast ska finnas i början av januari.
 
Toppen