Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Domaine mamaruta fitou 2014 Marc Castan

Patterson

Medlem
Jag har fått en flaska vin men jag hittar ingen information om den på nätet så jag hoppas att någon här kan hjälpa mig.

Etiketten är svårtläst men jag tror det står Cacafiuete. På sidan står det domaine mamaruta, Marc Castan. Årgång 2014, området är Fitou. På etiketten är det en bild på en man som drar igång en motor.

Tacksam för all hjälp med att identifiera vinet!
 

sunqan

Vinös
Jag har fått en flaska vin men jag hittar ingen information om den på nätet så jag hoppas att någon här kan hjälpa mig.

Etiketten är svårtläst men jag tror det står Cacafiuete. På sidan står det domaine mamaruta, Marc Castan. Årgång 2014, området är Fitou. På etiketten är det en bild på en man som drar igång en motor.

Tacksam för all hjälp med att identifiera vinet!
En bild eller två skulle vara bra...
 
Trådskapare
P

Patterson

Medlem
IMG_0446 (2).JPG


Här kommer en bild!
 
Toppen