Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Dometic vinskåp

DanneN

Medlem
Hej!
Ny här på forumet och hyfsat nytt vinintresse. Har precis flyttat till nytt hus från att ha haft en vinkällare i mitt gamla hus till det nya som inte har källare. (Hur man nu kunde gå med på att flytta då) ;)
Letar efter ett bra vinlagringskåp för inbyggnad i köket.
Hittade ett på vinkylen.se i precis rätt mått men givetvis slut på lager och kommer in i januari :(

Kollade på en fransk sida ma cave a vin
https://www.ma-cave-a-vin.fr/cave-a...onservation-ou-de-service-dometic-art3087.htm

Min fråga om detta skåp. Är det en vinkyl eller ett lagringsskåp?
Någon som har erfarenhet av detta?
Ev får jag ha skåpet i garaget och då är jag inte lika beroende av måtten och km välja något annat. Men skulle helst ha det i köket så man kan gå och småglutta på vinerna då och då :)

Tanken är att lagra på lång sikt 5 år och uppåt. Budgeten ligger på mellan 15-17.000:-

Med vänlig hälsning,
Daniel
 
Toppen