Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Efterlysning

buteljen

Medlem
Jag söker namnet på en dansk kvinna som är någon slags vinexpert ute i Europa. Jag tror att hon finns i kretsen runt François Audouze och kan ha börjat sin karriär som typ hans assistent. Tror hon är konsult och värderingexpert på gamla viner bl.a . Men jag hittar henne inte hur mycket jag än googlar. Det kan även kanske ha varit någon annan äldre man som ordnar samma typ av exklusiva provningar som François Audouze men hittar inget annat namn. Jag vet att jag tidigare läst artiklar och intervjuer om henne men kan för mitt liv inte få någon träff på det nu när jag försöker googla. Ringer det en klocka hos någon här på Finewines???? Någon som vet vem jag menar? @vintomas kanske?
 
Toppen